Únor 2011

krásná dívka ;)

21. února 2011 v 21:40 | :P |  Pro-Thin Fotos ♥

BOJ O TAKOVÉ TĚLO !

thinspo

21. února 2011 v 21:39 | :P |  Pro-Thin Fotos ♥

thin thin thin

21. února 2011 v 21:38 | :P |  Pro-Thin Fotos ♥
)



thin

21. února 2011 v 21:32 | :P |  Pro-Thin Fotos ♥



TOHLE NECHCEŠ !! ... neboli ANTI thinspo

21. února 2011 v 21:18 | :P |  Pro-Thin Fotos ♥
TOHLE NECHCEŠ !!




na bříško ..

21. února 2011 v 21:13 | :P |  Cvičení

Lehké a účinné cviky na břicho

Obměňte klasiku!

Jak správně cvičit

  1. Lehněte si na podložku, zvedněte nohy a po celou dobu cvičení je držte tak, aby svírali pravý úhel.
  2. Překřižte ruce za hlavu a zvedněte ramena a halvu od země směrem ke kolenům.
  3. Vraťte se do výchozí pozice a cvik opakujte 12-16krát.

Šlapání na kole

Jak správně cvičit

  1. Tento cvik vzdáleně připomíná šlapání na kole, je velmi účinný, protože procvičuje všechny svaly na břichu.
  2. Lehněte si na podložku a dejte dlaně za hlavu.
  3. Přitáhněte kolena k hrudi a zvedněte ramena a hlavu od země.
  4. Narovnejte levou nohu a zárověň natočte tělo tak, abyste se levým loktem dotkli (nebo alespoň přiblížili) k pravému kolenu.
  5. Stejný postup opakujte na druhou stranu. Celý cvik proveďte 12-16kr

Dřepy dokáží hodně

21. února 2011 v 21:08 | :P |  Cvičení

Dřepy

Tento základní cvik na stehna zná určitě každý z vás. Dřepy jsou velice učinné a mezi cviky na stehna by neměly chybět.
Dřepy

Postup cviku dřepy

Zaujmeme mírně rozkročený postoj. Ruce, ve kterých máme jednoruční činky natáhneme před sebe, přičemž dlaně směřují k tělu. S pevnými zády se ohýbáním v kolenou pomalu spouštíme dolů a naše boky se pomalu přesouvají vzad. Poté následuje plynulý návrat do základního postoje.

Tipy a triky pro dřepy

  • pro zpevňování svalstva zadečku můžeme použít stejný cvik s širším postojem
  • pokud vytočíme špičky směrem ven, dosáhneme zapojení těch nehlubších svalů
  • pro spestření tréninku můžeme cvičit série s lehkou velkou činkou v extrémě širokém postoji
UČINNÉ A LEHKÉ

Pomáhají na stehna a zadek


Podřepy (squaty)

Další z řady účinných cviků na zadek
Squaty

Postup cviku

V základní pozici jsme v podřepu se zatnutými dlaněmi v pěst. Následně se odrazíme co největší silou a vyskočíme. Cvik můžeme provádět i bez výskoku, stačí když budeme provádět podřepy a zvedat se zpět. Výskoky vynecháme také v případě, pokud máme problémy s koleny. Do podřepů přecházíme pomalu a máme zatažené bříško.



Nejůčinější cvik na břicho

21. února 2011 v 21:02 | :P |  Cvičení
Posilovací cviky na břicho - 
U těchto cviků už zapojíte více svalových partií najednou - více se zapotíte, spálíte více kalorií a rychleji se vyčerpáte.
Příkladem může být pohyb vleže, kdy simulujete jízdu na kole. Tento cvik Vám zapojí všechny svalové partie břicha + přispívá ke štíhlým lýtkám a stehnům. Podle mnoha studií jde o nejúčinnější posilovací cvik na břicho.

mix

21. února 2011 v 8:25 | :P |  Pro-Thin Fotos ♥