cviky

20. listopadu 2010 v 16:39 | :P |  Triks & Tips

cviky na bříško a zadeček _!

k

Jeden ze základních a nejznámější cviků na břicho jsou klasické sedy a lehy, známé též pod názvem " sklapovačky". Doporučuje se asi 16 - 20 opakování po 3 - 4 sériích. Myslím si, že provedení není třeba připomínat, ale pro ty méně znalé: Sedneme si a zapřeme nohy například o židli. Kolena držte ohnutá v pravého úhlu. Ruce založíte za hlavu popřípadě složte na prsa. Záda musí být zakulacená. Nyní jste již připravena na samotné cvičení. Při zvedání pracují břišní svaly, což musíte cítit. Není třeba se zvedat celá, stačí jen mírně. Pozor, při lehání zpět se nikdy nedotýkejte celými zády podložky! Co se týče správného dýchání při lehání se nadechujeme, vydechujeme v horní.
Nyní se přesuneme k základním cvikům na zadeček a stehna.





Výborným cvikem na pevný zadeček je tzv. "zadní výpad". Postavte se, mírně rozkročte hody a ruce nechte volně podél těla. S nádechem udělejte pravou nohou velký krok zpět. Chodidla obou končetin přitom přitiskněte k podlaze. S výdechem lehce přitlačte pravé koleno k zemi, aniž byste zároveň posouvala levé koleno dopředu. Vydržte takto dvě až tři vteřiny, pak nohy uvolněte a pomalu se vracejte do výchozí polohy. Totéž opakujte i s druhou nohou. Doporučuje se 10 opakování po 4 sériích.


Rovnou můžete vyzkoušet i skvělý cvik na stehna. Položte se na pravý bok, pravou nohu mírně pokrčte, levou ruku opřete pro lepší rovnováhu před tělem. Špičku nepropínejte. Naopak musíte protlačit patu vpřed, nohou kmitejte do rytmu nahoru a dolu. Pozor! Źádné dotýkání se podlahy!. Po 1 - 3 minutách vystřídejte strany.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 gladuska gladuska | Web | 20. listopadu 2010 v 16:43 | Reagovat

Dokonalý design! :)

2 Alisce Alisce | Web | 20. listopadu 2010 v 16:45 | Reagovat

Pěkný =)

3 Saš Saš | 4. května 2012 v 17:37 | Reagovat

Fakt super!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama