Říjen 2010

Nejhorší partie

22. října 2010 v 19:00 | :P |  Triks & Tips



Pár obrázků

k
kk
k
lkkl
po

CONTROL !!

17. října 2010 v 20:23 | :P |  Triks & Tips
lljo
CONTROL !!

o Pokud chce člověk zhubnout musí se kontrolovat ...
o Musí mít SILNOU vůly !
o Nesmí to hned vzdávat !
o Nesmí jeden den hubnout , a další den jíst sladký ...
o Když se do toho pustí měl by to dodělat do konce ! ...

PRO THIN

17. října 2010 v 20:02 | :P
kkl
m
kk
klk
m
mm
gvg
mm
nn
ll
iuo
kjlkj
kjk
l
ůppů
ll
ll
re
gg
vvvv
s
hh
m
b
tt
z
uu
h
b
n
u
vr
cu
bř
vl
fcf
eee
pink
me x)
eee
de
cc
ccv

od ZÍTŘKA začínáme :)

17. října 2010 v 19:17 | :P
OD ZÍTŘKA ZAČÍNÁME

- Nevím jak vy , ale já od zítřka začínám hubnout ... teď jsem si všimla že nevypadám zas tak dobře jak bych chtěla . Kdo bude chtít začít semnou a tímhle blogem hubnout budu ráda )) , chci abychom si navzájem pomáhali :) ..............

JÍDELNÍČEK ?!

Ten by podle mě , měl vypadat asi nějak takhle >>

Snídaně > Zelenina / ovoce
                 Nápoje > Mléko , voda ( žádné slazené)

Svačina > Nic nebo zelenina /ovoce

Oběd > Zelenina / ovoce , celozrný chleba .. s ničím .

svačina > sklenička mléka

Večeře > ovoce / zelenina


Tak nějak by podle mě mělo vypadat ... postupně bych to snižovala a snižovala ... až bych se naučila mít třeba jedno jídlo za den . Není to uplně zdravé =/ , ale  ten kdo chce zhubnout by tohle měl vydržet .... není nic duležitějšího než PEVNÁ VŮLE ! =/
kk

když dostaneš hlad ...

14. října 2010 v 19:04 | :P |  Triks & Tips
ww
Když dostaneš hlad mám pro tebe pár bodů ;)

o  Když máš hlad vem si ovoce nebo zeleninu :)
o  Vem si žvýkačku :)
o  Čisti si často zuby ( chuť pasty nikdo nechce míchat s chutí jídla )
o  Jdi se projít :)
o  Zapomeň na jídlo , musíš se něčím zaměstnat :)
o  kručí ti v břiše ? .. lehce ( ale opravdu lehce) se do něj bouchni, přestane to
o  Dej si sprchu :)
o  prohlídni si svůj VZOR :)

hubnutí s vápníkem :)

14. října 2010 v 18:58 | :P |  Triks & Tips
vajíčko
Při řadě studií, při nichž byl zvýšen podíl mléka ve stravě (nejméně tak, aby obsah vápníku činil 1200 až 1300 mg), byl zjišťován větší úbytek hmotnosti, a tak začaly práce na zjišťování mechanizmu tohoto účinku.

Studie na lidských tukových buňkách a na zvířatech ukazují, že vápník může regulovat metabolizmus tuku a energii v těle. Při nízkém příjmu vápníku ve stravě se zvýší množství hormonu kalcitriolu (aktivní forma vitaminu D), který reguluje hospodaření s vápníkem, a také množství parathyroidního hormonu, který zvyšuje obsah vápníku v buňkách. Vědci předpokládají, že intracelulární vápník hraje důležitou roli v regulaci metabolizmu tuků, a sice takovou, že při jeho zvýšené hladině (vyvolané hormony vytvořenými v důsledku nízkého příjmu vápníku) dochází ke zvyšování ukládání tuků a inhibici štěpení tuků v tukových buňkách. Naopak strava s vysokým obsahem vápníku působí proti vytváření těchto hormonů, tím se snižuje množství intracelulárního vápníku, což způsobuje sníženou akumulaci tuku a zvýšené uvolňování tuku z tukových buněk.

Studie ukázaly, že při stravě s dostatečným obsahem vápníku je 24hodinová oxidace (spalování) výrazně vyšší než při stravě s nízkým obsahem vápníku.
A jak to vlastně funguje?

 Vápník zabraňuje buňkám, aby "tloustly" a způsobuje, že tuky spalují. Vysoká hladina vápníku v těle také nedovolí vznik nových tukových buněk a to vše se děje nezávisle na tom, jestli se trápíte na rotopedu, nebo ne. Pozor ovšem na velký a nevhodný příjem kalcia. Ten může vést ke kalcifikaci kostí nebo ledvinovým kamenům. U zdravých lidí však toto riziko nehrozí, neboť vápník je při správné funkci ledvin z těla vylučován.
I když nemůžeme očekávat, že bychom zhubli jenom díky vápníku, pokud budeme myslet na správné složení jídelníčku a hlídat si množství vápníku, riziko přibývání na váze se výrazně sníží a hubnutí nám půjde lépe.

OTÁZKY ?! :)

14. října 2010 v 18:51 | :P
kk
řekla jsem si že vás teď nechám :)) ... pokud se chcete někdo na něco zeptat a nebo s něčím pomoct napište do komentů :)) a já vám odepíšu , plus kouknu se na váš blog ..a případně zanechám koment ;)

Pravda :)

14. října 2010 v 18:47 | :P |  Triks & Tips

10 mích NEJ MOTT

14. října 2010 v 18:39 | :P |  Triks & Tips
  1. ll
    Kdybych snědla trochu, snědla bych všechno. Proto nesním nic.
  2. Nevzdávej se toho, co chceš nejvíce, jen proto, co bys chtěla zrovna teď.
  3. Samozřejmě že je to těžké. Kdyby to bylo lehké, každý by mohl být hubený.
  4. Když nebudeš jíst, nepřibereš.
  5. Jídlo Tě jen brzdí od Tvého úspěchu.
  6. Tohle není dieta, ale životní styl.
  7. Jídlo je jako umění. Ke koukání, ne k jezení.
  8. Podléhání jídlu ukazuje slabost, buď silná a budeš lepší než kdokoliv jiný.
  9. Jez abys žila, nežij abys jedla.
  10. Vážně chceš vážit tolik po zbytek svého života!?!?

Rady a triky ( docela drsné )

14. října 2010 v 18:32 | :P |  Triks & Tips

k
• Vracejte ve svém pokoji, budete méně podezřelá
• Važte se před jídlem, po jídle a po zvracení, abyste si byli jistá, že je všechno venku.
• Předtím než půjdete na záchod řekněte všem, že máte něco v oku, když se vrátíte, nebudou vaše červené oči podezřelé.
• Čím víc jídlo požujete, tím snadněji jej zvrátíte.
• Očistěte záchod nebo něco odporné, aby vás prošel hlad.
• Čtěte a pište si pro-ana deníky.
• Udělejte si pro-ana webovou stránku nebo surfujte po jiných pro-ana stránkách
• Napište dopis sobě samé, proč nejíst.
• napište novelu o poruchách jídlu a proč být "pro-ana"
• Počítejte stále kalorie, važte se, foťte se a porovnávejte jednotlivé fotky, jestli jste zhubli.
• Jezte před zrcadlem a nahá.
• Pokud vás chytne hlad, napočítejte do 100, snad vás to přejde.
• Po každém soustu složte příbor.
• lakujte si nehty, abyste zakryli fleky na nehtech způsobené nedostatkem vitaminů.
• Pijte 5 - 6 litrů vody denně.
• Zlikvidujte si jídlo na talíři, aby vás nelákaly ho jíst - presoľte ho.
• Neustále si prohlížejte "slaninu" na svém těle a myslete na to, jaké je to nechutné.
• Řiďte se váhou. Má vždy pravdu a vy jste tlustá!
• Pozorujte tlustých lidí a ciťte se dobře, protože vy máte vše pod kontrolou.
• Když vás bolí tělo od hladu, zkroutíte se do klubíčka.
• Jídlo žvýkejte a namísto spolknutí jej vyplivněte.
• Buďte kreativní, začněte psát proanorektickú knihu, sbírejte obrázky hubených žen, oblepte jimi svůj pokoj.
• používej schody namísto výtahu
• choď rychle, pokud chodíš pomalu, zkus zrychlit tempo
• pij čaj a vodu (nejlépe zelený čaj a čaj na hubnutí, ale bez cukru!)
• žvýkají žvýkačky
• udržuj se zaneprázdněná
• jez nízkokalorické a netučné jídlo
• vyhni se fastfoodům nebo obchodem s těmito jídly
• nikdy nejez větší jídlo než je tvá pěst
• každou hodinu vypij sklenici vody
• pokud máš bolesti z hladu schoulil se do klubíčka
• teplá voda zahřeje a zaplní, studená pomáhá spalovat kalorie
• vyber si mezi obědem a večeří, nikdy nejez obě
• Založ si sešit, kde si budeš zapisovat kolik kalorií sníš a zapisovat si své pocity
• vyhni se uštipovaniu z jídla
• vždy, když budeš hladová, nanes si lesk na rty
• ledové kostky? Pokud je rozkúšeš, tak i zaplní
• jez nízkokalorické polévky, pudinky či saláty (vhodný je i tofu či cottage sýr, protože má málo kalorií)
• jez více ovoce a zeleniny a vyhni se omáčkám zda zálivkám do salátů
• po jídle si zacvičit, urychluje to spalování tuků
• važ se večer se šaty a ráno nahá
• každé sousto zapíjaj a polož příbor po každém soustu
• po každém jídle, nebo pokud máš chuť na jídlo, pořádně si vyčistit zuby i jazyk pastou, přejde tě chuť
• pokud dostaneš obrovský hlad, počítej do 100, nebo jdi rychle na vzduch, nalakuj si nehty, jdi na procházku co nejdál od domu či od kuchyně, pokud nemůžeš jít ven
• kořeněná jídla zvednou výměnu tvých látek, čili spálíš více kalorií
• dej si před výrobkem z mouky 2 lžíce octa, pomůže ti to strávit tuk
• před jídlem vypít velkou sklenici vody
• snaž se vyhýbat kuchyni a pokud to není nutné ani neotvírej ledničku či skrýše s jídlem, vyhneš se tím nechtěnému přejedení
• pij vodu s citronem pomůže to urychlit spalování tuků
• pi čaje na hubnutí, pij ledovou vodu - tělo zahříváním vody spálí 40Kč
• pití zeleného čaje ti pomůže spálit asi 110kcal za den
• pro zeštíhlení bříška zprav pár břišákům před spaním, budeš se cítit unavená a ne hladová
• pokud trpíš záchvaty přejídání, kup je minimum jídla pro sebe
• po 18-té hodině už nejez, ale pokud zhřešil a najíst se před spaním, lehni si na levý bok
• vyfotografuj se v spodním prádle a pokaždé když budeš chtít jíst, viz se na fotky
• vyhýbej se rychlému občerstvení! Je to největší hnus, co existuje!
• sprchuj se pod studenou vodou, spálíš o 10% kalorií více
• jídlo si krájej na malé kousíčky a jez ho na malém talířku s čajovou lžičkou, bude to trvat déle
• pokud je někde v okolí, například na stole, sladké, tak to vyhoď, schovej, nebo sama odejdi od toho co nejdál
• pokud chceš zhřešit na čokoládě, vyber si čokoládu, která obsahuje co nejvíce kakaa, ale rozhodně se čokoládě vyhýbej, je to obrovská kalorická bomba!